Imorgon bär det av!

Är helt okej taggad för imorgon och den kommande veckan. Jag ska för första gången i mitt liv se Florida och också för första gången i mitt liv få vara på en kryssning. Den 29, imorgon, åker vi med bil från Galva till flygplatsen för att flyga till Florida för att sedan stiga på kryssningen, vilken är kallad Carnival Legend, För att sedan njuta och ha det härligt i en vecka. Jag ser så mycket fram emot detta så jag nästan spricker, få lite färg på kroppen, lite värme i själen, hehe och bara ha det härligt! 

Detta är schemat, vart vi ska vara varje dag och så vidare! Som ni ser blir det både Florida och Mexico! wehey

Saturday - Out from TAMPA, FL

Monday - FUN DAY AT SEA
Tuesday - COZUMEL, MEXICO
Wednesday - BELIZE
Thursday - MAHOGANY BAY. ISLA ROATAN
Friday - GRAND CAYMAN, CAYMAN ISLANDS 
Saturday - FUN DAY AT SEA
Sunday - TAMPA, FL 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Andie

Heeeelt ok bruden! Ha det underbart. Puss

2012-12-30 @ 07:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0