11-03-13

Heeeej, fick ju positiv respons här av mitt bloggande så kan väl lika gärna fortsätta nu när jag har lite tid över. Uhm idag hade vi skola som vanligt, samma lektioner som alla andra dagar, meeen fick åka till Mr. Doktor vid 11 tiden. Första "allvarliga" sjukdomen jag haft här borta så jag ska verkligen inte klaga. Kunde vart mycket värre. Iallafall det är lite regnigt ute idag och jag hoppas på lite värme snart, det var riktigt varmt i helgen men sen kom det en storm. Jag vaknade upp igår av hur mycket blixtrar och åska som helst, det var helt sjukt. 

jaja, nu är det deg på g, hayden kommer över och vi kommer kolla film med alla kidsen. 8 personer kommer det vara hemma ikväll och det är bara när ENDAST EN gäst är över hah. 

Jag och Lindsey på kryssningen, fett gott minne


Detta är jag och några utbytesstudenter när vi var på en trip till Chicago över en helg. Just då var det St.Patricks day, vilket är en irländsk tradition. Det var fett mycket folk och alla klädde sig i grönt. 

Jag och Megan på pjäsen, det var faktiskt väldigt kul hela tiden o det kändes lite som 21 Jump Street 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0