idag igen xd

heeeey, sjukaste bloggaren är jag nu, 3 inlägg på 2 dagar. WOW. Det är mer än ett inlägg på 3 månader heh. 
idag är vi hemma från skoan igen som vi var igår, var fett sjuk igår vilket gjorde att mitt immunförsvar gick till botten så nu har väl varje liten elak sjukdom som finns där ute drabbats mig. Kulkul! 
Jaja, det ljusa i det hela blir att det blir ju fortare helg utav att vara hemma än att va i skola, antar jag. 

Vad mer ska jag förgylla eran dag med.. KAnske att jag förlängde mitt år i USA och kommer nu hem den 26 juni istället för den 13 Juni. Många skäl till detta men två av dem är att jag trivs väldigt bra här borta OCH att mina närmaste och käraste ska åka på en skoltrip till Europa den 3 Juni, vilket skulle innebära att de inte hade kommit hem innan jag hade behövt lämna. Och det hade vart fett segt att säga hejdå till dom innan de åkte.
M
Beach Elin vid poolen. Rå snygg 

Uteprofilen på restaurang. Tat lugnt ikv xd
och jag. Kavaj från Prada, Linne från Gucci och nagellack från Burberry. SKOJA. HM alltihopa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0