Saturday night

Heyhey, Idag har vart en annan härlig dag i lilla Galva någonstans i Amerika. Började med en ridtur med Cameron och Papa Dan ute på fältet. Den känslan är nog svår att slå, ärligt så skulle även en hästhatare ÄLSKAT det jag får vara med om. Efter ridningen sa Mama Deb till oss kids att vi hade varsit rum att städa, och jo jag valde då köket och trodde att det skulle vara det enklaste. Men inte var det att ställa undan lite porslin, utan det menades att skura hela golvet på mina bara knän. Hahah herregud, det tog mig säkert två timmar och det är helt sinnes va mycket jag svettades. Sen tänker man ändå, såå mycket denna familjen har gjort för mig så kan väl inte två timmar av skura deras golv skada? Så tacksam för allt. 

Efter min städningslördag hämtade Mackenzie upp mig och vi gick ut på bio med Alex och Megan. Vi såg Scary Movie 5, (som inte kommer komma ut i sverige på ett bra tag? you suuuckas lol) Iallafall så är ju dom filmerna bara sjuka, jag skratta så jag grät men ändå var det så man satt där hörde "what a fuck" från typ alla i publiken haha. Sjukaste filmerna. 
 
Imorgon blir det häng med min favorit amerikan- Hayden. Detta är helt sinnes. 
Helt sinnes vad jag saknar er mina fina diamanter. Tro inte att jag glömt er. Jag tänker på er varje dag och ser fram emot en helt galen sommar. Tack gode gud att ni finns. 

Kommentarer
Postat av: Ani

Jag älskar dig över allt

2013-04-14 @ 14:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0