16 Januari 2013

Kollade i min kalender och det slog mig att mina föräldrar kommer hit om bara två veckor. Tiden rusar förbi och jag känner att denna vårterminen kommer gå fasligt fort. Nu när man ändå vill att den ska gå långsamt. I förra veckan kände jag mig faktskt lite deppig, jag kände att allt hade blivit en vardag, jag visste inte vem jag kunde lita på eller vilka som var mig nära. Ärligt talat så tänker jag inte ha en blogg med någon lycklig fasad, för att vara en utbytesstuden är faktiskt inte alltid en dans på rosor. Iallafall, nu känns allt bättre och jag har mer energi. Jag har en del planer för helgen och jag känner att jag ska ta vara på varenda dag, men självklart måste man tillåta sig att vara ledssen ibland med! 
Idag var det iallafall skola, sen gym och basketträning. Jag har ju äntligen kommit igång med gymmet igen och det ger mig också massa energi. Har saknat det massor, för det gymfreaket jag var förra året. 

SÅ det var det korta inlägget idag och jag bjuder även på två bilder på mig och Lindsey (värdsyster, 97a) från kryssningen)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0