hey babes

16 dagar kvar. 16 dagar kvar tills jag får krama min mammi och pappi. 16 dagar kvar lyddan, håll ut. Ärligt så ju närmare det kommer ju mer längtar jag. Jag kommer vara på Denvers flygplats i ungefär två timmar ensam, och sen kommer mamma och pappa ut från gaten, och den rushen jag kommer göra kommer antagligen vara den snabbaste någonsin och den kramen jag kommer ge dom kommer nog bli den längsta någonsin. Gu så härligt. 

Vad har jag annars på hjärtat? hmm, imorgon är det fredag vilket ska bli väldigt härligt. På kvällen blir det basketmatch som de flesta kommer gå till. Killarna i vår skola ska spela och det är alltid en speciell känsla faktiskt, alla är så sjukt taggade. Så så blir det, sen har vi lite andra planer för helgen! PUSSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0