mama Deb

Tjenatjena, nu sitter jag i köket bredvid mama Deb och bokar mina flygbiljetter till California babe! Det låter som om jag kommer åka på fredagen den 29 mars, och mellanlanda i Denver, sen till Burbank där min bestis (ELIN) ska stå med öppna armar. Det kommer nog också bli en lång kram det! Längtar så jag dör. Där spenderar jag ungefär en vecka med Elin och Elsa, sen kommer ju även goingarna i Sverige; Bella, Golda och Malou och spenderar dagarna med oss. Det kommer bli så underbart, är riktigt taggad. 

Annars så har helgen vart bra, har hängt med Jonelle och Rachel vilka är två riktigt goa tjejer. Vi gick ut och åt, sen så hade vi sleepover hos Jonelle med massa filmer. Bra kväll! Imorgon (måndag) har vi ingen skola så då blir det familjeshopping för hela slanten. hehe nä men ska byta lite saker jag fick i julklapp och kanske köpa ett par jeans; vilket är BEHÖVLIGT! Efter shoppingen blir det basketmatch, vilket jag taggar för. Basketen går sjukt mycket bättre nu och tränaren blir bara stoltare och stoltare över mig. Stolt som tuppen. 
HA DE FINT
Homecoming, skolans dans, med söte Hayden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0