Tre dygn passerar som tre sekunder

Söndag kväll och ännu en helg har passerat, det är verkligen skrämande hur fort tiden passerar förbi just nu. Tio månader gick till fyra på en sekund, vad hände egentligen? Jag snackade med min kontaktperson igår, och hon har fått mina hemrese tider. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, det kommer kännas så konstigt att åka hem, att liksom lämna ett liv här. Iallafall så var jag uppskriven på wave 2, vilket är 27-30 maj, vilket som också är alldeles för tidigt. Sverige får vara utan mig lite längre än så, ska se till att ändra detta på direkten. hehe sorry dad. 

Helgen, trots lite nedgångar pågrund av amerikanare som bara är sig själva, blev en utav de bättre. När jag säger att amerikanare bara är sig själva så menar jag att de typ gör planer tre veckor innan och när väl dagen kommer så har man någon anledning att inte ses. Gaah, väldigt trött på det, men det är väl bara att lägga åt sidan.
I fredags var basketmatch som vi kollade, alla är väligt taggade och hela läktarn är full med både skrikande tonåringar och gamlingar. Riktig High school känsla faktiskt. Efter matchen blev det spontanhäng hos Kyle med Jonelle och Alli, vi kollade på Pitch Perfect. Lördagen efter, spenderades efter många om och men med Donel, vi myste i våra mysbyxor hela dagen, bakade kakor och kollade på Pitch Perfect igen haha. Jag åkte hem vid tio tiden och då blev det härligt häng med familjen, hur mycket jag än älskar att vara med vännerna här, så älskar jag exakt lika mycket att vara hemma och sitta runt köksön med familjen. 
Idag, söndag, vaknade jag och städade mitt rum samt städa ur massa lådor så mina föräldrar kan ha rum för deras kläder och så. Mina föräldrar, mindre än en vecka, otroligt. (!!!!!)    Efter städningen blev det häng med Jonelle och Rachel, skönisar som jag har börjat hänga mer och mer med nu. Tacka gud för bildklassen jag tog. 

Nu ska jag nana och tagga en ny vecka i skolan, allt känns bra nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0