wazzuup

Sjukt längesen jag blogga hehe, har inte tid eller ork för att skriva vad jag gör nu för tiden. Efter kryssningen har väl allt varit en vanlig vardag, skola - basket - hem - sova. Ungefär väldigt mycket så. 
Nu har jag nytt schema dock, det är väldigt mycket bättre än mitt förra. Nu har jag; US history, English 2, Ekonomi, Bild, Publication (vi typ jobbar med design), Welding (man typ gör skyltar i metall haha), Algebra 1 och study hall. Är väldigt nöjd med mitt schema och det känns roligare nu också för nu är jag med lite äldre folk. Eller så att säga, mer i min ålder. Idag var jag även och gymma efter skolan, fy va gött det var. Jag har inte gymmat på ganska länge, för att basketen och volleyballen har tagit upp min tid men idag hade vi ingen träning så då blev dt av till gymmet. Cameron gav ju ett medlemskap till mig i julklapp haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0