söndag kväll, 100 dagar kvar

Ja, imorgon är det skola igen efter en lyckad helg. Tiden flyger förbi här och det är ärligt skrämmande. Helgen spenderades med Jonelle, Rachel och Sierra, på fredagen. Jonelle och Rachel har väl blivit mina närmsta kompisar här och vi har väldigt kul ihop. Det har blivit en tradition att vi tre hänger typ varje helg nu för tiden. 
På lördagen var jag med Leann (värdsyster), Mackenzie och Alex på restaurang sen bio, maten var god men bion sög. Väldigt mycket. Trevligt sällskap var det iallafall. 

Nu har jag varenda helg bokad fram tills springbreak. Vilket det är 26 dagar kvar till. Sen har jag väl mer eller mindre varje helg bokad efter det också och sen är jag snart hemma. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Varför ska tiden gå så fort när man har det som bäst?! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0